VI ARBEJDEDE MED INITIATIVFAKTOREN

Vi havde gjort det fair. Antallet af stemmer, som et initiativ fik, blev divideret med antallet af ansatte på den arbejdsplads, hvor initiativet var gennemført. Denne faktor kaldte vi initiativfaktoren.

ALLE VAR MED I DOMMERPANELET

ALLE VAR MED I DOMMERPANELET

Det galt bare om at samle stemmer fra alle ansatte, venner og bekendte. Alle kunne stemme på op til tre initiativer, og de behøvede ikke kun at være fra ens egen region. Man kunne ikke stemme mere end én gang på samme initiativ.  

DET VAR DET GODE INITIATIV, DER TALTE

DET VAR DET GODE INITIATIV, DER TALTE

Alle initiativer indenfor sundhed, trivsel og arbejdsmiljø kunne være med i konkurrencen – dog skulle de være gennemført indenfor de sidste 2 år – og have skabt målbare og gode effekter. 

SPRED BUDSKABET OG STÅ STÆRKT

SPRED BUDSKABET OG STÅ STÆRKT

Når jeres initiativ var oprettet og godkendt, var det muligt at dele det på hjemmesider, LinkedIn og Facebook. På den måde blev det lettere at få mange til at stemme på de fantastiske initiativer og måske blive regions- og landsvinder 

MAN KONKURREREDE I EGEN REGION

MAN KONKURREREDE I EGEN REGION

Der skulle findes fem regionsvindere, som blev kåret da afstemningen var slut. Når man stemte, kunne man stemme på de tre initiativer, man syntes var de bedste – uanset hvor i landet initiativet var gennemført. 

burgerclose
Dette site benytter funktionalitet, som ældre versioner af Internet Explorer ikke understøtter. Du bør derfor skifte eller opgradere din browser.